Vzdalene spousteni pres ssh jede lokalne

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Únor 10 12:32:41 CET 2014

Hello, world!\n

> toto chování se mi zdá dosti nepravděpodobné. Nevím jakou cestou by shell
> (nebo jakýkoliv jiný proces) na vzdáleném systému, mohl spustit proces na
> lokálním systému. Ne že by takové chování nešlo nakonfigurovat, ale dalo by
> to trochu práce.

V případě Firefoxu se jedná o jev zcela běžný: FF při spuštění zkontroluje,
jestli na tomtéž X serveru už nějaká jeho instance běží, a pakliže ano, pouze
jí požádá, aby otevřela nové okno.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"Object orientation is in the mind, not in the compiler." -- Alan Cox