Vzdalene spousteni pres ssh jede lokalne

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 10 15:35:58 CET 2014

Omlouvám se za pozdní reakci, nedostal jsem se dřív k tomu.

Tak stroj s Mageia1, stařičký FF3.0.14 a stejný uživatel funguje vše jak by
člověk v dobré víře předpokládal.

Takže je to zřejmě skutečně nějaká featura nového firefoxu a zřejmě to dělá
od jeho nějakého updatu.

Konzola:

Při přihlašování není nic neobvyklého, heslo, last login, prompt.
Po spuštění FF se jen odřádkuje (na obou strojích stejně) a nic jiného,
prompt se objeví až po uzavření okna.
Nic, z čeho by se dalo něco vykoumat.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Pidrman" <jpidrman na volny.cz>

Dobrý den,

toto chování se mi zdá dosti nepravděpodobné. Nevím jakou cestou by shell
(nebo jakýkoliv jiný proces) na vzdáleném systému, mohl spustit proces na
lokálním systému. Ne že by takové chování nešlo nakonfigurovat, ale dalo by
to trochu práce.

Mohl by jste prosím poslat log z terminálu, kde je vidět proces přihlášení
přes ssh, pak výpis "uname -a" a spuštění firefoxu?

Klidně to pošlete přímo na mne a pokud se doberem nějakého závěru, tak pak
výsledek pošlem zpět do konference.

S pozdravem
J.Pidrman