Vzdalene spousteni pres ssh jede lokalne

Jiří Pidrman jpidrman na volny.cz
Pondělí Únor 10 12:43:15 CET 2014

Dobrý den,

vím že toto FF dělá v rámci jednoho stroje. To co popisujete si také dokáži představit, protože komunikace na lokální stroj probíhá přes Xserver. Co se týká znalostí Xserveru, tak na tom nejsem tak dobře abych to dokázal posudit.
Nicméně ověření zda se jedná o tento případ je podle mne velmi jednoduché. Pokud nebudu mít na lokálu spuštěn žádný FF, měl by se pak spustit ze vzdáleného stroje.

Jsem docele zvědav na příčinu tohoto probému.

S pozdravem
J.Pidrman