du a df rozdilne velikosti po rebootu v poradku

Petr Barta Petr.Barta na netas.cz
Pátek Únor 14 09:38:22 CET 2014

Dne 14.2.2014 9:02, KONFERENCE napsal(a):
> Dobrý den,
>
> mel bych dotaz, mam v hyper-v spusteny Centos 6.
> Server  v poradku bezel asi 1/2 roku. Dnes mi watchdog poslal mail, ze
> dochazi misto na disku.
> Zjistil  jsem ze df -h ukaze obsazenych 8GB a pokud udelam du -h / mam
> obsazeno asi 1,5GB, coz je spravna velikost.
> Po rebootu serveru jsou obe hodnoty stejne.
> Nesetkal  se  nekdo  s necim takovym? Lze hodnotu df opravit jinak nez
> restartem celeho serveru?
>
> Děkuji,
> Honza

Budete mit asi nejaky proces, ktery si drzi otevreny soubor. Jiny proces
ho sice "smazal", ale protoze si ho ten puvodni porad drzi jako
otevreny, misto na disku podle df uvolneno nebylo...

Petr