Initrd - poradi spusteni scriptu v local-top

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Únor 26 15:33:51 CET 2014

Dne st 26. února 2014 Zdenek Janis napsal(a):
> Zdravim,
> jakym zpusobem lze ovlivnit poradi spousteni scriptu initrd v
> local-top?
>
> Jde mi o to, ze potrebuji nejdrive spustit "mdadm" a pak teprve "lvm2".
> Nyni se to spousti obracene.
>
> Nerad bych rucne editoval nejaky script primo v image initrd. Idealni
> by bylo, aby toto poradi slo nastavit tak aby to akceptovalo
> update-initrd.
>
> Jedna se o Debian - stable (Wheezy).
>
> Dekuji.

To je mi ale tuze divné. Ve skriptu lvm2 totiž hned v začátku je:

  PREREQ="mdadm mdrun multipath"

A to docela jasně říká, že lvm2 závisí na mdadm => tedy mdam se spouští
dříve. A mohu potvrdit, že na serverech mi to takto funguje podle
očekávání.

--
Slavek