Initrd - poradi spusteni scriptu v local-top

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Středa Únor 26 16:12:55 CET 2014

Totez tam mam i ja "/usr/share/initramfs-tools/scripts/local-top/lvm2",
ale kdyz se podivam na bootovaci obrazovku, tak se mi opravdu jevi, ze
se nejdrive pousti lvm2 a potom mdadm...

Neni vtom nejaky trik (parametr), ktery jsem prehledl v bootovacich
parametrech?!
Pouzivate lilo? Jake tam mate parametry.

Jeste jednou poradne prohlednu bootovaci obrazovku...

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis