instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

nonsense nonsense na volny.cz
Čtvrtek Únor 27 21:52:49 CET 2014

Dne 27.2.2014 21:39, Adam Pribyl napsal(a):

> Jestli jste se s tim setkal az ted, tak jste stastny clovek. Nejlepsi
> reseni je jak pise kolega vypnout dedikovanou grafiku v BIOSu a vubec
> ji nepouzivat (vyhozene penize ze). Funguje to stejne tak, ze
> framebuffer vzdy zobrazuje Intel, jen kdyz je notebook na AC tak mu
> obsah pripravuje nVidia.
Ano to jsem našel pod označením 1 a 1/2 grafiky. Taky jsem pro toto
našel výraz crippled graphics, případně hybrid graphics...

> Jinak heslo bumblebee jste nasel?
Našel,
ale to předpokládá nějak funkční X server. Což se mi zatím nepodařilo
nahodit...

:-(