instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Únor 27 21:39:47 CET 2014

On Thu, 27 Feb 2014, nonsense wrote:

> zdravím příznivce linuxu,
>
> dostal se mi do ruky uvedený stroj.  pokouším se na něj instalovat svoji
> oblíbenou distribuci linuxu, Gentoo.
> Je to stroj, který ná dvě grafické karty. Jednu integrovanou od Intelu a
> druhou dedikovanou od Nvidia
>
>   00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 3rd Gen Core
> processor Graphics Controller (rev 09)
>   01:00.0 VGA compatible controller: NVIDIA Corporation GF117M [GeForce
> 610M/710M / GT 620M/625M/630M/720M] (rev a1)

Jestli jste se s tim setkal az ted, tak jste stastny clovek. Nejlepsi
reseni je jak pise kolega vypnout dedikovanou grafiku v BIOSu a vubec ji
nepouzivat (vyhozene penize ze). Funguje to stejne tak, ze framebuffer
vzdy zobrazuje Intel, jen kdyz je notebook na AC tak mu obsah pripravuje
nVidia.

Jinak heslo bumblebee jste nasel?

> Nepotkal se někdo prosím s tímto strojem v kombinaci s linuxem ?
>
> díky
>
> L.V.

Adam Pribyl