Problém se skriptem v SCL pro python27

Pavel Lisy pavel.lisy na tmapy.cz
Pátek Únor 28 14:25:52 CET 2014

Zdar

potýkám se s problémem praktického použití SCL (Software collections),
což je způsob, jak použít jinou verzi SW (zde např. pythonu), než je
výchozí v distribuci (funguje primárně pro Fedoru, CentOS, a
kompatibilní)

Potřebuji pro správu účtů Google Apps použít google-apps-manager,
ale nedaří se mi vytvořit skript, který by korektně nastavil prostředí
(toto samostatně funguje: scl enable python27) a zároveň správně
interpretoval parametry.

Problém nastává, pokud funkci gam předám parametr, který obsahuje
mezery.

1. varianta funkce
function gam () {
   scl enable python27 "python /opt/google/gam/gam.py $*"
}

* použití:
gam create group franta.vopicka na firma.cz name description "group type: forward"

* hodí chybu:
Error: group is not a valid setting for groups
tj. parametr v uvozovkách vidí jako 3 parametry.

2. varianta
[...]

Unable to open /etc/scl/prefixes/python!
* nevím, co ta chyba znamená

3. varianta
[...]

Unable to open /etc/scl/prefixes/python /opt/google/gam/gam.py create!
* nevím, co ta chyba znamená

Máte se SCL někdo praktické zkušenosti? Je to poměrně čerstvá věc a
nikde na netu jsem nenašel vhodný zdroj informací.

Pomůže mi i informace, že to nemá řešení.

Pavel

--
Pavel Lisy <pavel.lisy na tmapy.cz>