Re: Poškozený xls soubor při otevření ze samby

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Únor 28 12:14:03 CET 2014

On Fri, 28 Feb 2014, David Flekna wrote:

> Ahoj,
>

> Prosím o radu jestli se někdo setkal s podobným chováním.
>
> Situace:
>
> Dvě sítě, každá má svůj server, servery jsou propojeny tunelem přes OpenVPN,
> Na jednom serveru je samba s datovým úložištěm.
>
> Ve druhé síti je PC, které má připojený sdílený disk (přes ten tunel) ze
> vzdáleného serveru a z toho serveru chce otevřít soubor .xls. Excel si
> soubor stahuje, ale po dokončení stahování nahlásí "Soubor je poškozen a
> nelze jej otevřít." Když ten samý soubor stáhnu nejdříve na plochu počítače
> [...]

Uz jsem tohle chovani Excelu videl i na lokalnich souborech. Proste pri
otevreni pres Total Commander to vyhodilo akorat tuto hlasku, kdyz clovek
pustil Excel a dal otevrit soubor, tak to normalne slo. Ale cim to bylo to
uz si nepamatuju - tusim nejaky problem s mixovanim souboru z vice verzi
MS Office. Ani bych se nedivil, kdyby za to mohla nejaka aktualizace
Officu.

> Dík za každý nápad.
>

> David

Adam Pribyl