instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

nonsense nonsense na volny.cz
Pátek Únor 28 20:13:04 CET 2014

Dne 27.2.2014 22:58, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Udělejte jednoduché řešení - přiznám se, že to tak praktikuji už
> drahně let.
>
> Postahuji několik posledních verzí všech potenciálně oblíbených
> distribucí a začnu vylučovací metodou od nejoblíbenější/nejnovější,
> dokud nenarazím na plně funkční distro.
>
> Třeba si nakonec oblíbíte i něco jiného než žentů...
Uff,
obával jsem se, že to nakonec někdo řekne.
Nojo,
asi to opravdu bude nejefektivnější řešení..

Ještě mě napadlo, že by mě, po vzoru některých policejních
představitelů, také  selhala pistole.
V mém případě by mi asi selhalo kladivo,nebo šroubovák...
Ale to se asi začínáme pohybovat v jiných rovinách řešení...

každopádně děkuji za reakce.

L.V.