instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

nonsense nonsense na volny.cz
Pátek Únor 28 20:22:06 CET 2014

Dne 28.2.2014 04:18, Tomas Vondra napsal(a):

> Zkoušel jste nastartovat nějakou Live distribuci? Pokud nastartuje OK
> tak můžete zkusit konfiguraci X / grafiky vyzobat z ní.
Zkoušel,
problém byl, že jsme obvykle zíral na černou obrazovku.
Přisuzuji toto faktu, že použité live didtribuce asi nepočítaly se
systéme dvou zkriplených VGA karet.

Zase jsem si prohloubil/utvrdil/... svoji dlouholetou nechuť k firmě Acer.
Asi ten zatracený krám vrátím majiteli s tím, ať si koupí normální,
dosplělý, plnotučný stroj a ne nějakého zkripleného zmetka.

Kdybych strávený čas věnoval ženám/vínu/zpěvu, mohl bych alespoň ve
stáří na něco příjemného vzpomínat...