RE: Je to moľné?????? - utajeny modul GSM v NTB

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 1 21:54:21 CET 2014

To je naprosto normální, že notebooky mají univerzální šasi, kde není vše
osazeno. Všichni velcí výrobci nabízí i konfigurátor, kde si člověk může
nacvakat, co za výbavu chce. Taky jsem si sestavoval notebook, kde GSM modem
není, ale patice tam je. Dokonce by stačilo ho do toho notebooku osadit, aby
fungoval...