Re: Je to moľné?????? - utajeny modul GSM v NTB

Petr Baláš petr na balas.cz
Čtvrtek Leden 2 00:18:51 CET 2014

Tu informaci o 3G modemu všude beru jako spekulaci i když technicky
klidně možnou.

Co je reálné a potvrzené je:
vPro technologie umožňuje vzdáleně ovládat PC a klidně si jej na dálku zapnout
když je vypnutý a nechat jej nabootovat z iso image od "útočníka"
https://communities.intel.com/community/vproexpert/blog/2010/02/16/using-intel-vpro-technology-to-access-a-remote-ntfs-partition
http://www.mcafee.com/us/products/epo-deep-command.aspx
Vzdálený přístup je je kryptograficky chráněn ale technicky může existovat vedle
uživatelsky nastavitelného klíče ještě jeden, který má k dispozici NSA, to je
technicky bezproblémové a IMHO dokonce vysoce pravděpodobné.

3G modem v chipsetu klidně může existovat a nemusí být "přiznaný".
Stejně se vyrábí jen jedna verze a prodávané varianty se různě ořežou
a prodají za různé ceny. Za docela dobrý indikátor bych považoval, zda
jsou někam zapojené 3G antény.