pam_cgroup, jak zprovoznit?

Pátek Leden 3 19:28:42 CET 2014

On Fri, 3 Jan 2014, Martin Kraus wrote:

> Chtel jsem zkusit nakonfigurovat pam_cgroup. Pouzivam debian testing.
>
> vytvoril jsem /etc/cgrules.conf
> *   *   /%u
>
> a pridal jsem do cgconfig.conf
> template %u {

Zkuste z cgrules.conf vynechat to lomítko na začátku (nebo ho naopak
přidat do cgconfig.conf). Podle mne se to nespáruje, když se to nejmenuje
úplně stejně. A když se to nespáruje, tak pam_cgroup selže a tím pádem
selže i pokus su o vytvoření seance a vypíše to citované chybové hlášení.
(Akorát je trochu divné, že se neobjevila žádná stížnost týkající se
cgroup.)

> nikde k pam_cgroup neni zminka jak ma vypadat cgconfig.conf, dokonce ze
> je vubec potreba. akorat ze bez toho to hlasi chybu, ze se neda precist.

pam_cgroup dělá de facto jen to, že okamžitě nastaví cgroupy tak, jak by
je nastavilo cgrulesengd. Asi je pravda, že cgconfig.conf v principu
nepotřebuje, pokud jsou všechny cgroupy už předem nakonfigurované (ale
v diskutovaném případě se ho zřejmě pokouší číst kvůli tomu, že cgroupa
neexistuje a on se pokouší najít vhodnou šablonu).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /