pam_cgroup, jak zprovoznit?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Leden 4 22:00:52 CET 2014

On Fri, Jan 03, 2014 at 07:28:42PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Zkuste z cgrules.conf vynechat to lomítko na začátku (nebo ho naopak
> přidat do cgconfig.conf). Podle mne se to nespáruje, když se to
> nejmenuje úplně stejně. A když se to nespáruje, tak pam_cgroup selže
> a tím pádem selže i pokus su o vytvoření seance a vypíše to citované
> chybové hlášení.
> (Akorát je trochu divné, že se neobjevila žádná stížnost týkající se
> cgroup.)

to jsem zkousel ve vsech moznych kombinacich. zkousel jsem i primo nastavit
jmeno groupy a nakonfigurovat ji v cgconfig.conf misto pouziti template, ale
stale nic. debian nepouziva init skript v cgroup-tools, tak si rikam, jestli
tomu nechybi nejaka vlastni inicializace. rucne cgroups funguji v pohode.
pokud to nekomu funguje, mohl by mi poslat nejaky sample cgrules.conf a
cgconfig.conf se kterymi to bezi?

diky
mk