Dobry den

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Středa Leden 22 09:20:24 CET 2014

Obavam sa, ze je to zbytocne. Ide o klasickeho podnikatela typu "zmrd".
Brania sa tym, ze to ide zo zahranicia (Panama) a niekto ich chce
poskodit (fakt? roky niekto posiela reklamu na ich tovary/sluzby, v CR
aj SR, je to minifirmicka, akych su stovky a len u nich "zuri" velky
konkurencny boj? A co treba trestne oznamenie na neznameho pachatela?
Urcite uz ho podali... hahaha...). Ked o nich niekto napise, posielaju
pravnikov (http://hoax.sk/spam/komercny-spam-mesiaca-z-adresy-timkova/).

Neviem, ci SOI/UOOS nieco zmoze, mozno len do takej miery, ze ich budu
casto otravovat a mozno to dotycneho prestane bavit. Ale tu obvykle
plati - na hrube vrece, hruba zaplata.

Martin