Dobry den

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 22 11:15:08 CET 2014

Jestli se nepletu, tak spam se sem dostává přes News nebo jak se ta služba
jmenuje. Nevím, jestli to ještě někdo používá, protože jinak by stačilo, aby
bylo možné do konference zasílat pouze přes registrovaný email. Jinak je
fakt, že tohle je jediná konference, přes kterou mi chodí pravidelně spamy a
dá se říct, že jsou to v podstatě jediné spamy, které mi chodí, zbytek chytí
antispam.