"Vaše členství v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Leden 27 05:13:29 CET 2014

Dobry den,
posledni dobou mi celkem casto chodi emaily s nasledujicim obsahem:

"""
Vaše členství v konferenci Linux bylo pozastaveno, z důvodu: kvůli
nedoručitelnosti Poslední příspěvek, který se vrátil jako
nedoručitelný na Vaši adresu má datum: 26-Jan-2014 Toto varování bude
zasláno ještě 3 a pokud nebudete reagovat, budete z konference
odhlášen.

Pokud máte zájem být i nadále členem, odpovězte na tuto zprávu, tak,
abyste nezměnil to, co je napsáno v Subjectu. Nebo můžete navštívit
stránku

    http://www.linux.cz/mailman/confirm/linux/7a_ID_ID_ID_ID_ID_ID_27c

Kde můžete své členství potvrdit. Také můžete navštívit stránku s
konfigurací účastníka na adrese:
Pokud máte nějaké další otázky nebo problémy, kontaktujte správce na

    linux-owner na linux.cz
"""

maily z konference mi ale normalne chodi. 6.1.2014 jsem psal dotaz na
uvedeny mail linux-owner na linux.cz a stale nic.

Muzete mi nekdo poradit, jak se tohoto problemu zbavit?

Dekuji,

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl