"Vaše členství v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 27 11:31:53 CET 2014

No vždyť to tam píšou, nešel doručit mail. Plná schránka, chyby sítě (sice
máme tcp, ale praxe už ví svoje), nejel server...

Taky mně to historicky párkrát odhlásilo.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Vancl" <tux.martin na gmail.com>

posledni dobou mi celkem casto chodi emaily s nasledujicim obsahem:

"""
Vaše členství v konferenci Linux bylo pozastaveno, z důvodu: kvůli
nedoručitelnosti Poslední příspěvek, který se vrátil jako
nedoručitelný na Vaši adresu má datum: 26-Jan-2014 Toto varování bude
zasláno ještě 3 a pokud nebudete reagovat, budete z konference
odhlášen.