"Vase clenstvi v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Petr Barta Petr.Barta na netas.cz
Pondělí Leden 27 11:55:02 CET 2014

Osobně už schránku u Google nemám, měli jsme tam Google Apps s vlastní
doménou, spoustu volného místa, žádné třídící ani antispamové filtry
apod. - a stalo se, že prostě mail nepřišel. Při zkoumání proč a jak
jsme zjistili, že ze serveru adresáta pošta normálně odešla a podle
záznamu v logu byla úspěšně převzata cílovým serverem. Od té doby ji
nikdy nikdo neviděl, a support Google s námi nekomunikoval ani
telefonicky, ani emailem, takže po cca třech měsících takových anabází
jsme se rozhodli poštu odstěhovat jinam. Od té doby se nám (podle
odesílatelů) neztratila jediná zpráva.

Ovšem nikdo nám nehlásil, že by byla pošta odmítnutá a vrácená
odesílateli...

Petr