"Vase clenstvi v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Petr Janda prcek.conf na gmail.com
Pondělí Leden 27 11:49:46 CET 2014

Zdravim

Mam stejny problem a vypada to na "vlastnost" gmailu
- nedeje se mi to jen v teto konferenci
- deje se to od doby, kdy jsem presel k gmailu
- nemam plnou schranku

http://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/t78w9ckDWWE

Byt trochu vic paranoidni, tak si myslim, ze to gmail dela schvalne aby
tlacili google groups - ty chodi OK.

P.