Je to mozne?????? - utajeny modul GSM v NTB

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 29 22:28:27 CET 2014

no comment:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/324558-nsa-sledovala-na-100-000-pocitacu-odpojenych-od-site-s-pomoci-radiovych-vln.html

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ford-priznal-ze-jeho-navigace-spehuji-zakazniky-jen-toho-nezneuziva/

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>

Ale vždyť je tam přímo napsaný, že ten 3G modem tam musí být nainstalovaný
jako karta, aby cokoliv fungovalo přes 3G. Ostatně vzdálený management mají
velcí výrobci třeba v serverech již řadu let, u HP je to iLO, u ostatních mě
jistě další doplní.
Předpokládám, že pokud v modemu není žádná karta, nejsou ani žádná data. To
by se Intelu pekelně prodražil takový světový datový roaming a to nemluvím o
tom, že i v ČR je hromada míst s 2G.

> between the 3G card and the Intel AT system.