Je to mozne?????? - utajeny modul GSM v NTB

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Čtvrtek Leden 30 01:17:44 CET 2014

Pisou to na novinkach, tak to je zarucene 100% cista kristalova pravda,
obzvlaste super je formulace "Tajná technologie založená na použití
rádiových vln" - tak to vse vysvetluje ;-)

Vetsina novych aut s trosku slusnejsi vybavou ma SOS system, ktery pri
vystreleni airbagu nebo pri stisknuti SOS tlacitka vytoci 112, bud to
beha pres BT HF nebo je v aute primo zabudovany GSM modul. Silne
pochybuju, ze NSA plati operatorum po celem svete za roaming dat z
techto aut.

Mnohem horsi je eCall narizeny od EU, ktery bude primarne slouzit ke
sledovani vsech aut, do kterych se ma montovat od roku 2015 a fungovat
jako vyberci mytneho a pokut za prekroceni rychlosti/spatne parkovani -
kazdy ovcan dostane sveho elektronickeho policajta do auta, slozenky se
pak budou tisknout a posilat automaticky majitelum aut stejne jako to
dnes funguje u usekovych radaru. Uz zbyva jen posledni funkce - dalkove
ovladani auta verejnym cinitelem.

JM