OT - pro zasmati nebo k placi...? :-)

Jiri Hosic jiri.hosic na gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 18:18:02 CEST 2014

Dnes se mi stala takova divna vec - protoze muj zamestnavatel je
takovej "divnej" tak pouzivam pro svou praci klasickeho IT svuj
notebook, vybavej tak akorat, aby na nem slo provozovat to co ke sve
praci potrebuji, tzn i7, 16GB RAM, 500 GB SSD

Ted mi zacal nejak zlobit, tak se ho chystam reklamovat.

Prisel jsem za nadrizenym, ze potrebuji zakoupit firemni notebook.

Vite co jsem se dozvedel?

Ze nemam narok, ze jako IT notebook nepotrebuju. :-) :-) :-) :-)
A ze tedy opravdu chci notebook, tak at si vezmu nejaky ze skladu
(nejaky AMD z roku 2006, 4GB RAM, 120GB disk, Vista) - na tom si
nespustim ani jednu virtualni masinu. :-) :-) :-)

Je to pro zasmati, nebo k placi?

Staram se o IT ve vyvojarske firme, 1 velky Hyper-V server, na nem cca
10 virtualu, nejaky linuxy, 35 stanic.

Mam slouzit pohotovosti a byt k dispozici v mimopracovni dobu, vcetne
vikendu - mel bych, ale na papire to nemam a penize za to nedostavam -
napr. o pul dvanacte v noci prijde email od reditele ze neco nefunguje
a ja bych to mel resit...

A notebook k tomu asi fakt nepotrebuju. :-)

jh