Vyber otevreneho telefonu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Červenec 28 20:09:30 CEST 2014

On Mon, 28 Jul 2014, Jan Hrach wrote:

> A já zase co bych za to dal, kdybych si na telefon mohl nainstalovat
> vlastní OS (například Replicant. CyanogenMod to není.)
>
> Na počítač nebo notebook za deset (i víc) tisíc si taky instaluješ vlastní OS od nuly, ne?

Tak samozrejme je to vec pohledu. Pokud si ovsem s danou veci nechci
nekolik dni hrat, abych zjistil, ze pulka HW stejne nefunguje, kupuji
zarizeni s tim, ze dela co chci - napr. na switch si taky zpravidla
neinstaluji vlasni OS - to je ta pomerne tenka hranice mezi FW a SW. Ja
telefon stale jeste beru spis jako neco, co ma svou funkci plnit od
vyrobce, ale uz je to asi prezite. Jsem zvedav kdy zacne nektery vyrobce
dodavat telefon bez OS...