Vyber otevreneho telefonu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červenec 28 20:39:56 CEST 2014

Spousta lidí si do různých routerů alternativní firmware dává, viz WRT
projekt. A pokud by byl alternativní firmware pro profi routery a switche s
vyšším výkonem nebo funkcionalitou, tak si ho tam někteří lidi nahrají. Já
jsem si taky vybíral mobil podle podpory CyanogenMod, originální firmware
mně v mobilu vydržel asi hodinu, než jsem natahal a připravil nástroje na
jiný firmware...
Bez OS se asi nic dodávat nebude, nejspíš tam bude vždycky nějaký
CyanogenMod, MIUI nebo tak něco, spíš někteří výrobci už teď dodávají
odemčené telefony a uživateli nijak nebrání si tam dát cokoliv...

Jsem