Monitoring technologii a siti

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Pátek Červen 13 18:11:33 CEST 2014

Zdravím.
Podívejte se na Nagios s rozšířením Centreon - http://www.centreon.com/
S pozdravam LH

--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz
Blog:    http://it-blog.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Kasprzak" <kas na fi.muni.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odesláno: 13. června 2014 13:02
Předmět: Monitoring technologii a siti

No a ted co jsem zatim zkoumal:
MRTG: pekne grafy, nic vic
Nagios: rozumny monitoring, nic vic
Zabbix: zatim jsem prilis nezkoumal, ale myslim ze nesplnuje ten pozadavek
na rychlou odezvu vizualizace. Navic ma nejak agregovana data po urcite
dobe, ja bych asi chtel uchovavat plna data - disky jsou velke.
OrcaWeb: proprietarni moloch, vic specializovany na BACnet a na monitoring
technologii, monitoring siti (provoz na switchi) v tom nebude
uplne jednoduchy. Jo a je to Windows-only :-(

Co jeste existuje? Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak   <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}>
|
| New GPG 4096R/A45477D5 -- see http://www.fi.muni.cz/~kas/pgp-rollover.txt
|
| http://www.fi.muni.cz/~kas/     Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/

Hatsune Miku: the only girl that can have a leek in a song called "Bad
Apple"