instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Březen 1 00:37:31 CET 2014

Selhání pistile vypadá tak, že nelze vystřelit, protože se vzpříčila
nábojnice. Pistole jsou moc háklivé na znečištění, prach a náboje, z
hlediska drop na forget je mnohem lepší revolver.

Jakože by pistole sama vystřelila, tak to ani náhodou, leda nadpřirozený
zázrak.

Ještě existují předovky, na to nepotřebujete zbroják a tam je možné, aby
vystřelila sama při nasypání prachu do ještě žhavých zbytků prachu v hlavni
těsně po výstřelu

----- Původní zpráva -----
Od: "nonsense" <nonsense na volny.cz>

Dne 27.2.2014 22:58, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Udělejte jednoduché řešení - přiznám se, že to tak praktikuji už drahně
> let.
>
> Postahuji několik posledních verzí všech potenciálně oblíbených distribucí
> a začnu vylučovací metodou od nejoblíbenější/nejnovější, dokud nenarazím
> na plně funkční distro.
>
> Třeba si nakonec oblíbíte i něco jiného než žentů...
Uff,
obával jsem se, že to nakonec někdo řekne.
Nojo,
asi to opravdu bude nejefektivnější řešení..

Ještě mě napadlo, že by mě, po vzoru některých policejních
představitelů, také  selhala pistole.
V mém případě by mi asi selhalo kladivo,nebo šroubovák...
Ale to se asi začínáme pohybovat v jiných rovinách řešení...