instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Březen 1 11:36:54 CET 2014

Použil jste Intel nebo Nvidia ovladač pro X-server? (neznám přesné názvy)?

Jde o to, jaké výstupy jsou přiřazeny k jaké kartě.

Například, pro notebook jaký mám na stole je LVDS (display notebooku) a VGA výstup dostupný jen z intel karty a ostatní
přez nvidia kartu; takže pokud máte nvidia driver, tak LVDS výstup nemusí být dostupný přes nvidia ovladač v xserveru, ale
pouze jen přez intel ovladač. Případná 3D akcelerace se pak provádí přeze bu…brd…blee (nebo tak nějak :-)

Bohužel, nastavení vám už neřeknu, jsou to dva roky co jsem to zkoušel a já mohu Intel vypnout. Ne že by mě to těšilo.

ced