podmínění nahození druhého síťového rozhraní

nonsense nonsense na volny.cz
Čtvrtek Březen 6 22:12:55 CET 2014

Dne 6.3.2014 20:40, Martin Vancl napsal(a):
> Dobry den,
> proc chcete zapnout wifi az po odpojeni utp kabelu? Ja mam trvale
> pripojeny notebook pres utp kabel i wifi soucasne. Staci wifi sitovce
> nastavit vysi metriku, nez ethernetu. Ve vychozim stavu to ani neni
> potreba nastavovat, je to tak v zakladu. Vsechno se pak posila
> zarizenim s nizsi metrikou (ethernet) a kdyz toto spojeni vypadne,
> vybere se dalsi (wifi).
No,
myšleno to bylo při startu stroje a nepřipojeném utp kabelu.
Co s má stát, když za provozu odpojím utp jsem nějak neřešil...

Vaše řešení je zjevně více flexibilní. zkusím.

> Pokud mate na pc pouze linux, muzete si nastavit na dhcp serveru
> pridelovani stejne ip pro mac adresu ethernet karty i wifi karty,
> nepopadaji vam pak po prechodu z ethernetu na wifi a obracene jiz
> navazana spojeni. Ale neni to moc "legalni" postup, ve windows po
> tomto zasahu prestane fungovat sit.
> Sam to tak uz asi rok pouzivam.
Uch,
tak tohle vyzkouším, až se k tomu stroji dostanu.
Jsem zvědavý jak to dopadne...

díky za tip.