podmínění nahození druhého síťového rozhraní

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 6 23:53:58 CET 2014

Dne 6.3.2014 22:12, nonsense napsal(a):
> No,
> myšleno to bylo při startu stroje a nepřipojeném utp kabelu.
> Co s má stát, když za provozu odpojím utp jsem nějak neřešil...

Jo aha. Já to řeším brachiálním postupem přez power management, nebo to co to je, hlavně z důvodu že jsem ještě nezačal
důvěřovat Network Manageru. Je to v /etc/pm/sleep.d/... a vlastní skript (odkoukat z ostatních). Při startu to sice
nefunguje, respektive to funguje tak jako normálně, ale kdo by se zabýval takovou minoritní událostí :-)

Takže to funguje jen při probuzení a uspání.

ced