podmínění nahození druhého sí»ového rozhraní

Petr Macek pm-conf na kostax.cz
Pátek Březen 7 09:14:00 CET 2014

Dne 6.3.2014 20:22, nonsense napsal(a):
> Zdravím konferenci,
>
> občas by se mi hodilo mít moľnost nahodit po zapnutí stroje druhou
> sí»ovku (wifi), kdyľ nebude připojen UTP kabel.
> Myąleno, není UTP kabel, zapnu a nastavím rozhraní wifi. Samozřejmě,
> předpokládám, ľe mám nějaký rozumný signál k dispozici.
>
> Mám takový neodbytný pocit, ľe jsem se kdysi dávno tímto tématem nějak
> zabýval, ale teď si ani zaboha nemůľu vzpomenout čeho se mám teď chytit.
> Neměl by někdo nějaký nápad, jak by toto ąlo (pokud vůbec) ?

Zkuste se podivat na demona ifstated. Muzete dostupnost testovat
vlastnim skriptem, stavem sitovky a dle vysledku testu se prepinate do
ruznych stavu a spoustite, co chcete. Kdysi jsem o tom neco malo napsal
pro root.cz

http://www.root.cz/clanky/prepinani-mezi-hlavni-a-zalozni-konektivitou-pomoci-demona-ifstated/

PM

Daląí informace o konferenci Linux