Hdmi audio a integrovaný kodek

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Úterý Březen 11 09:47:39 CET 2014

Zdar lidi, řeším už delší dobu problém se dvěma zvukovkami. Do staršího
šrotu jsem bráchovi koupil grafiku Nvidia 210, která má samozřejmě hdmi
audio. V počítači je integrovaný nějaký kodek, který ale používá modul snd-
hda-intel stejně jako ta grafika. Instalace Mageia 4 je nová a v modprobe.
conf jsou prostě dva řádky se "snd-hda-intel". Do složky modprobe.d jsem
udělal alsaconf s "alias sound-slot-0" a !alias sound-slot-1". Už jsem
myslel, že mi to výborně hraje a je to vyřešeno, ale po restartu nebo
vypnutí se to otočí a posílá to zvuk do hdmi, ze zvukovky nejde nic.
Lze to napevno rozlišit? Předpokládám, že hdmi audio asi nelze natvrdo
vypnout...
Díky moc za rady.
Honza