Hdmi audio a integrovaný kodek

Roman David rdavid na danet.cz
Úterý Březen 11 11:15:33 CET 2014

Zdravim,
melo by to byt jednoduche, pouzijte option "id" modulu snd-hda-intel.

V mem pripade:

$ cat /proc/asound/cards
  0 [Intel          ]: HDA-Intel - HDA Intel
                       HDA Intel at 0xfcff8000 irq 44
  1 [NVidia         ]: HDA-Intel - HDA NVidia
                       HDA NVidia at 0xfe9fc000 irq 17
$

modprobe.d/alsaconf bude vypadat nasledovne:

###################################
alias snd-card-0 snd-hda-intel
alias snd-card-1 snd-hda-intel

options snd cards_limit=2

options snd-hda-intel id=Intel index=0
options snd-hda-intel id=NVIDIA index=1

Pak bude onboard Intel vzdy na prvni pozici, HDMI (Nvidia)
na druhe.

Pokud chcete HDMI zvukovku uplne vypnout, tak to lze takto:
(funguje to pouze do restartu)

$lspci
01:00.1 Audio device: nVidia Corporation Device 0e0a (rev a1)

# echo 1 > /sys/devices/pci0000:00/0000:00:01.0/0000:01:00.1/remove

Roman DAVID