Re: Zipka přístupná pouze pro roota

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Březen 28 10:35:31 CET 2014

On Fri, 28 Mar 2014, Jan Řezníček wrote:

> Zdravím, jiná média fungujou pořád stejně, karty i USB a DVD. Pořád si
> myslím, že pes je někde jinde. Zipka se mi připojí i.e.objeví se v
> Krusaderu, ale vyžaduje práva roota na otevření. Takže by to mohl být
> problém jen v mé distribuci? Asi to lze těžko ověřit, když zipky už dens
> nejsou v módě... Zkusím to na fóru Mageji, i když to tam většinou (vlastně
> nikdy) nedopadlo...
> Díky

Bohuzel identifikace podle "Krusaderu" je k nicemu. Pokud se nepodivate do
logu, na prava adresaru atd. neda se rict nic.

Osobne bych jeste zkontroloval zda nemate nahodou nejaky historicky zapis
pro ZIPku v /etc/fstab, dale pak kouknout, co se v systemu v posledni dobe
aktualizovalo za baliky, nasledne se muzete ponorit do pravidel udev.
Vzhledem k tomu, ze pisete ze se to pripoji ale se spatnymi pravy muze
byt problem i kdesi v
http://udisks.freedesktop.org/docs/latest/udisks-polkit-actions.html

Bohuzel netusim jaky mechanismus pripojovani aktualne pouziva mageia s KDE
a i tak se to v posledni dobe tolikrat menilo, ze vasi aktualni situaci
muzete zjistit jen vy.

> Honza

Adam Pribyl