Zipka přístupná pouze pro roota

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Březen 30 00:14:11 CET 2014

Dobrý večer, v fstab právě není nic od té doby, co si připojování řídí
udev (pokud tomu správně rozumím). Sledovat balíky a aktualizace asi
není dobrý nápad (nepraktický), takže teď spíš jestli to dokážu přenastavit.
V massages jsem nic nenašel, otázka je, kam se tohle loguje. Vypadá to,
že podobný problém se už někomu objevil, ale popsané konfiguráky tam zdá
se nemám...

http://forums.opensuse.org/showthread.php/494354-Authentication-is-required-to-mount-the-device