PC Fujitsu Siemens ECONEL 100

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Květen 5 19:04:57 CEST 2014

On Mon, 5 May 2014, Jozef Slovak wrote:

> Dobry den,
>
> Toto som skusal . Len priznavam , nemam rad prepisovanie konfiguracie v
> prikazovom riadku a este spekulovat , ked po uspesnej instalacii mi
> server ani nenabehne , bez naslepo stlacania klaves.

Pokud nechcete psat konfiguraci na prikazovi radek, tak to nevim zda jste
vybral spravne. Pres SSH by to neslo? Pokud bezela u ubuntu instalace
(livecd) tak musi bezet i distribuce. Bude to jen nejaka blbost k
prenastaveni.

> Preto sa pytam aj na inu distribuciu , kde by to aspon nabehlo do GNOME.
> Ostatne uz potom vyriesim ..

Prohrabovat se distribucemi jen proto, ze nejsem schopen prepsat
jeden radek konfigurace GRUBu...