PC Fujitsu Siemens ECONEL 100

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Květen 5 21:40:26 CEST 2014

Zdravím,

instaloval jsem několik Econel 100, dával jsem CentOS 5. Je to už
delší dobu, nemohu to na jejich stránkách dohledat, ale co se
pamatuji, tak i takhle levná řada měla oficiální podporu několika
distribucí, jedna z nich zcela jistě byla RHEL, proto jsem tam dával
ten CentOS.
K novému serveru byl instalační SW, který předpřipravil komp a disky
pro instalaci vybraného podporovaného OS.

Zkuste hledat zde:
http://support.ts.fujitsu.com/Index.asp?lng=com&Level1=1&lnid=2

Koukám na to, podporují několik verzí RHEL a několik verzí SUSE

S pozdravem
Tomáš Krbec