CUPS

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Květen 13 21:06:19 CEST 2014

Dobrý den,

Je to divné, ale tohle když použiju, tak cups ohlásí chybu, a nenaběhne.
Na to jsem včera také při testech narazil. Nevím, jestli to není pro
nějakou starší verzi CUPSu.
  Ale už jsem to vyřešil. Chyba byla na mé straně, a ta tiskárna se
nasdílela odjinud. Proto mi to tisklo odevšad.
Takže kdyby jste to někdo řešili, tak opravdu se omezení jednotlivých
uživatelů nastavuje zde:

Přístup na tisk:
<Location />
   # Allow remote administration...
   Order allow,deny
   Deny From All
   Allow From localhost
   Allow From 10.106....
   </Location>

Povolení administrace:
<Location /admin>
   # Allow remote administration...
   Order allow,deny
   Deny From All
   Allow From localhost
   Allow From 10.106.....
</Location>

Povolení konfigurace:
<Location /admin/conf>
   AuthType Default
   Require user @SYSTEM
   # Allow remote access to the configuration files...
   Order allow,deny
   Deny From All
   Allow From localhost
   Allow From 10.106....