Dotaz na OpenIdM

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 15 10:42:40 CEST 2014

Zdravím linuxovou komunitu.

Nedávno jsem na síti zahlédl OpenIdM systém. My sice už tady
nějaký IDM systém provozujeme (od Novellu) a už jsme jej dokopali
k rozumné funkcionalitě, nicméně zvažujeme funkcionalitu rozšířit
a poté, co z Novellu vypadla cena za licenci - potřebovali bychom
upgrade (a to ještě nemáme cenu za implementaci), rozhodl jsem
se, že bychom se ještě zkusili podívat jinde.

Chtěl jsem se zeptat, zda byste mi (třeba raději soukromě)
nenapsali, zda používáte nějaký systém správy identit (s výhodou
právě OpenIdM) a též svoje zkušenosti s ním. Zajímalo by mě Vaše
hodnocení z hlediska ceny a též z hlediska funkce a možnosti a
složitosti programování nebo vytváření konektorů do dalších
systémů (LDAP, AD) apod.

Předem všem děkuju za názory, postřehy, připomínky...

Zdraví
Jan Marek