Dotaz na OpenIdM

Petr Klíma petr.klima na madeta.cz
Čtvrtek Květen 15 11:03:58 CEST 2014

Ahoj,

nějakou dobu jsem se OpenIDM zabýval a nakonec ho opustil.

Mé dojmy ze zkoušení:
+ obrovská variabilita
- obtížné ladění

z OSS mi zůstalo v hledáčku midPoint

pokud by nevadila mírná komerce tak midPoint a czechIDM

S pozdravem

  Petr Klíma

  email:  petr.klima na madeta.cz   MADETA a.s.
  phone:  +420 389 136 254       Rudolfovská 246/83
  web:    http://www.madeta.cz   370 50 České Budějovice
                                 Czech Republic