Dotaz na OpenIdM

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 15 11:36:43 CEST 2014

Zdravím,

díky za mail, Shibboleth též používáme a v eduid.cz federaci jsme
také.

Ale to není úplně ono - potřebuju více či méně automaticky
spravovat uživatele. K nám na univerzitu např. každoročně přijde
cca 3000 uživatelů a +- stejný počet jich každoročně odejde
(studenti). K tomu právě máme IDM, aby nám tyto uživatele
vytvořilo a poté zase "zrušilo" v systémech jako LDAP, AD apod.

Zdraví
Jan Marek