Dotaz na OpenIdM

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Čtvrtek Květen 15 11:26:57 CEST 2014

Dobry den,

u nas pouzivame toto:

https://shibboleth.net/

v ramci:

http://eduid.cz/

Nicmene si nejsem ale uplne jisty, zda-li to pro vas bude to prave. Z
textu nize jsem nabyl dojmu, ze jde spise o spravu identit uzivatelu v
lokalni siti. Ale treba jako inspirace to poslouzi. U nas to pouzivame
pro autentizaci a autorizaci uzivatelu pri vzdalenem pristupu k nekterym
predplacenym sluzbam.

S pozdravem, Duda