Predpovidani deste, pocasi, a hledani spojeni MHD

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Květen 16 22:48:41 CEST 2014

Ahoj!

> Originalni zdroj je, ze to DPP udelal pro Google a nekdo to z DPP pomoci
> §106 dostal.

Jo jo, a udelal tim sluzbu lidstvu; dal to nekam na web -- a me by
zajimalo kam, protoze uz to neumim najit :-(.

> Zkousel jsem openTripPlanner, ale je to moloch, bileto (spolupracuje se
> seznamem pro hledani spojeni v mapach) pouziva Raptor, o nicem vic moc
> nevim, nebo jsme to v biletu zavrhli. Snad moje diplomka, az ji

No, Martinuv travel (v timetab projektu) je pomerne sympaticky --
jeste pouzitelne rychly, a uz velmi schopny...

S diplomkou drzim palce :-).
									Pavel