OFFTOPIC: Re: Predpovidani deste, pocasi, a hledani spojeni MHD

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Květen 19 10:41:46 CEST 2014

On Mon, 19 May 2014, Ludvik Urban wrote:

> Zdravim.
>
> Nepsal bych, kdyz by me do oka nestouchlo pro mne ponekud necaste spojeni
> globalni pocasove aplikace a prazske MHD. :-)
> Jako clovek, ktery delal nejakou ty zkousku z pocasi a ma mezi rosnickari
> vicero spriznenych dusi, vim, kam se meteorogove divaji, kdyz sami soukrome
> potrebuji vedet jak bude v Praze a okoli.
>
> <http://www.wetteronline.de/regenradar>
> <http://www.medard-online.cz/index.php> (odkaz srazky)
>
> Jine zdroje jsou, ehm, otazne.

Pocasi je samozrejme velmi zajimave tema, i kdyz trochu offtopic.

Koukat se da na ledacos, napr. projekt
http://www.radareu.cz/
nebo druzicove snimky... atd.

> Treba do Aladina koukaji jen ti, kteri chteji pocasi predpovidat stejne
> kvalitne jako v ceske televizi anebo ti, co maji majetkovou ucast v tovarne
> na destniky vybavene combo zasobnikem na plavky a skrabky na snih.

Aladina bych zase tak nezavrhoval. V kratkem horizontu a na lokalni
predpoved to nebyva tak spatne.

Jinak me by spis zajimalo, co CHMU provadi s tim novym superpocitacem NEC
SX 9. (Pred)Loni jsem cetl jakysi clanek, jak to pomuze zpresnit
predpovedi spadu srazek kvuli povodnim, ale zrovna ted to tak moc
nevypadalo.

Jinak doporucuji ke shlednuti dokument k 60 letum CHMU.
http://infomet.cz/index.php?id=read&idd=1395525712

> --
> | Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |

Adam Pribyl