Predpovidani deste, pocasi, a hledani spojeni MHD

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 19 09:55:59 CEST 2014

On Fri, 16 May 2014, Pavel Machek wrote:

> nowcast -- kratkodoba predpovidacka deste -- dostala par
> forecast -- je na dlouhodobejsi predpovedi, ale uz je nepocita ale

Zdravim.

Nepsal bych, kdyz by me do oka nestouchlo pro mne ponekud necaste spojeni
globalni pocasove aplikace a prazske MHD. :-)
Jako clovek, ktery delal nejakou ty zkousku z pocasi a ma mezi rosnickari
vicero spriznenych dusi, vim, kam se meteorogove divaji, kdyz
sami soukrome potrebuji vedet jak bude v Praze a okoli.

<http://www.wetteronline.de/regenradar>
<http://www.medard-online.cz/index.php> (odkaz srazky)

Jine zdroje jsou, ehm, otazne.
Treba do Aladina koukaji jen ti, kteri chteji pocasi predpovidat
stejne kvalitne jako v ceske televizi anebo ti, co maji majetkovou ucast
v tovarne na destniky vybavene combo zasobnikem na plavky a skrabky na snih.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |