Firewall a dalsi funkce

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Listopad 5 07:32:50 CET 2014

Zdravim vsechny,
mame ve firme firewall IPcop a doposud stacilo na vse. Proste jsem to
nainstaloval, nastavil DHCP a vse doposud makalo, ale protoze nekdo
prilis vytezuje chce po mne sef udelat opatreni.
V rychlosti popisu pozadavky nasledovne.
udelat 3 skupiny uzivatelu, prvni pristup vsude, druha pristup jen na
firemni siti, mail a win update (něco jako url white list) a treti zadny
pristup na firemni siti a neomezeny pristup na internet.
udelat automaticke statistiky kdo, kolik a kam na internetu a s tim ze
chce rovnou jmena a nikoli ip adresy.
nepovolit komunikaci pevnym IP adresam.
Zkousel jsem najit pro IPcop nejake rozsireni, ale protoze to neni moje
parketa tak jsem sice nasel dost rozsireni, ale nakonec porad nemam to
co je po me pozadovano.
Muzete mi doporucit co vlastne hledat a zda je to v IPcopu mozne nebo
pripadne doporucit klidne i jiny firewall.
Diky za kazde postrceni.
Milan