Firewall a dalsi funkce

Petr Špatka petr na spatka.cz
Středa Listopad 5 08:46:12 CET 2014

Petr

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Milan Kratochvíl
Sent: Wednesday, November 5, 2014 7:33 AM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Firewall a dalsi funkce

Zdravim vsechny,
mame ve firme firewall IPcop a doposud stacilo na vse. Proste jsem to
nainstaloval, nastavil DHCP a vse doposud makalo, ale protoze nekdo prilis
vytezuje chce po mne sef udelat opatreni.
V rychlosti popisu pozadavky nasledovne.
udelat 3 skupiny uzivatelu, prvni pristup vsude, druha pristup jen na
firemni siti, mail a win update (něco jako url white list) a treti zadny
pristup na firemni siti a neomezeny pristup na internet.
udelat automaticke statistiky kdo, kolik a kam na internetu a s tim ze chce
rovnou jmena a nikoli ip adresy.
nepovolit komunikaci pevnym IP adresam.
Zkousel jsem najit pro IPcop nejake rozsireni, ale protoze to neni moje
parketa tak jsem sice nasel dost rozsireni, ale nakonec porad nemam to co je
po me pozadovano.
Muzete mi doporucit co vlastne hledat a zda je to v IPcopu mozne nebo
pripadne doporucit klidne i jiny firewall.
Diky za kazde postrceni.
Milan