Čtení / zápis ethernetových paketů

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 6 13:41:34 CET 2014

Ahoj,
   nezná někdo jednoduchý prográmek pro čtení a zápis ethernetových paketů? Nebo alespoň UDP/IP.

Pravdou je, moje znalosti sítí jsou ... dosti neúplné. Znám sice formát ethernetového paketu ale nemám tušení jak se
získává destination MAC (a jestli je to adresa routeru nebo cílové stanice - předpokládám, že cílového routeru).

Potřebuji implementovat jednoduchou eth komunikaci do mikroprocesoru a jak je u těchto zařízení zvykem, tak je všeho málo
(paměť, výkon, procesorový čas) a i Lwip je moc těžký kalibr a má spoustu nepotřebných věcí jako třeba TCP :-). Cílem je
poslat/přijmout (UDP) paket na/z známou adresu.

Mohla by mě nějaká dobrá duše nakopnout správným směrem?

RFC pro UDP jsem si našel, ale není mi jasné co ještě je potřeba, aby to běželo na „běžné“ síti - protistrana bude známá.

Dík.